läkarna dom tror dom är gud själv .

har rösten tysnat ? ja den hörs inte lika ofta . lögner . åh lögner , dom smakar så gott .
har du fortfarande självmordstankar ? nej dom är borta . min mun bildar lögner och läkaren tror på dom . det är så synd att läkarna tror dom är gud själv när dom inte ens är närheten av att va det .
okej , då skriver jag ut medicin . jag pratade mig ur att bli inlagd , jag slipper . iallfall tills vidare . man kan inte tala sanning till någon som inte förstår .


springer bort från mina egna fotspår .

jag har gömt mig själv under täcket hela dagen . jag vill inte va vaken därför jag vet vad som händer imorgon . jag vill inte , jag vill verkligen inte . paniken fylls inom mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen . jag vill rymma från mig själv och allt runt omkring . jag klarar inte mer och jag bara faller ännu mer .

värme .

emelie , dina ord värmer mig . du sprider sån kärlek runt dig , du anar inte .

.

tomt , tomt , tomt , tomt , jag är som en zombie idag , jag känner inget och inga ord tar jag åt mig . jag är levande död . det är hemskt . det här är hemskt . jag orkar inte .

dansa i neon .

öl efter öl fyller min kropp . medicin i kroppen , gör mig redan lullig . jag hoppas det blir regn så jag får dansa i neon men mest av allt att jag glömmer blixten och läkarens ord . jag vill inte mer , jag vill inte . låt mig somna och aldrig igen vakna .


.

jag känner mig som en zombie , orkar knappt gå och allt snurrar .


fan .

jag berätta om blixten för första gången för läkare idag och derekt får jag till svar att det vore bäst att lägga in mig . jag är inte dum i huvet , det är äkta . blixten skrattar åt mig högt , vad hade jag trott egentligen ? att dom bara skulle ge mig medicin och låta mig va ?
blixten hånar mig . jag känner hans andedräkt mot min kind och han skriker "vad hade du förväntat dig ? du är galen , inse det . du hör hemma på physk" . jag sväljer och jag känner paniken , snälla , jag orkar inte mer . jag borde hoppat från bron , det hade vart bättre , mer lyckat .
blixten tog mina solglasögon , det är jag säker på . det är mitt stratt för jag berätta om honom till läkaren . dom va faktiskt nya och mina favoriter ditt as !

himlen är vackrare än världen .

paniken fylls inom mig . spriten har tagit slut och nu försöker jag fly ifrån mig själv . men misstag ramlar på misstag , jag kan inte andas , något äter upp mig inuti . jag går mot sjukhuset , akutmottagningen men allt är låst , stängt . jag sjunker ner i gräset och fäller tårar . hjälpen finns aldrig där när man behöver den , den finns aldrig någonstans . orken har tagit slut och jag kommer inte hem . jag ligger handlös på marken och tittar upp mot himlen , jag önskar jag va där istället , i himlen på mitt turkosa moln och titta ner istället för att ligga på marken och titta upp . jag vill inte mer . jag går mot bron , det finns inga bilar men det är kallt , så kallt . jag känner inte mina ben eller fötter , andingen blir bara tyngre och tyngre . jag ställer mig på broräcket och jag är bered att hoppa men en bil stannar så jag hoppar snabbt ner och fortsätter gå , jag kanske kommer hem tillslut ändå .

panik , rädsla , panik .

panik fylls i hela mig och mitt hjärta slår miljoner slag mer . jag håller för öronen och skriker inombords . blixten jagar mig och jag är rädd . jag slår knytnävarna mot huvudet , om och om igen men jag hör han fortfarande . jag är förföljd och jag sitter och skakar . klockan är snart 03;00 och jag biter mig hårt i läppen . jag är vaken när alla andra sover , jag går runt i cirklar därför jag har ingen ro . jag tar rakbladet mot min hud och trycker hårt och drar snabbt , nu rinner det blod ner från min arm . jag vill låsa upp dörren , ta mina nyklar och försvinna , långt , långt bort . jag behöver en flaska vodka och medicin . men inget av det har jag , så denna natt kommer bli jävligt lång .

äcklig .

det ser ut som jag ätit en hel häst , svalt den hel som en orm sväljer sina byten . magen vill inte samma sak som jag . nu sitter jag med magkramp och vaggar fram och tillbaka . blixten står mitt emot och skriker och gapar . jag slår händerna mot huvudet , om och om igen i hopp om att blixten tystnar till slut men ingen hör mina döda och trasiga skrik .

tystnad .

magen värker . jag vet jag har ätit för mycket . jag mår illa och allt runt omkring snurrar , jag ser suddigt . jag värmer mina händer på min té kopp . jag vill sluta andas nu .

.

ätit två mackor , blixten skriker i mina öron och hånar mig "du klarar inte ens en dag utan att äta , du är så misslyckad " . jag klara inet ens en hel dag utan att äta , blixten har rätt jag är så misslyckad , så jävla misslyckad .

.

mina drömmar är döda , jag lyckades inte hålla dom levande . vilken skamm , jag döda mina egna drömmar , stog framför och grät när dom alla föll till marken och krossades som glas .

.

fet fet fet fet , blixten skriker i mina öron och skrattar åt mig , fet fet fet fet , jag måste sluta äta .

drömmar .

själen värker , snabba och tunga hjärtslag . du kan aldrig döda mig , jag dödar mig så bra själv . men jag finns fortfarande här , jag ler och skrattar men inget av det är äkta . olycklig och tårar i ögonen , vinden blåser i mitt hår , jag önskar mig bort till en annan plats .

.

sitter ensam i mörkret med tårarna som faller ner från min kind . jag har förstått nu , jag har inga vänner och jag är ensamast i hela sverige .


.

en efter en lämnar mig . jag som aldrig ljög har trasslat in mig i mina egna tystna ord .


djupare , djupare kan du .

orden ekar i mina öron , i mitt huvud spelas det upp om och om igen . "du borde dö , ingen älskar dig endå" , jag biter mig hårt i läppen , jag önskar att blixten hade fel , så fel men tyvärr hans ord vet jag är sanningen , dom är så sanna att dom lämna stora spår , med svart permament penna , skrivet med stora bokstäver på hela mig .

ensam .

blodet rinner ner från armen , täcket färgas med färgen rött och jag känner ingenting . är det såhär det känns att va ensam då vill jag inte längre va med . jag hoppar hellre än att förlora förståndet helt .

hat .

jag sitter i solen och röker cigarett efter cigarett men solen har slocknat , jag sitter i mörkret av blixtens hat .

lycka .

emelie är underbar , jag tycker om henne stenhårt redan , min regnbågsängel är vad hon är .


.

jag kedjeröker , cigarett efter cigarett försöker tystna blixten men hans hat slutar aldrig förvåna mig .


.

jag behöver mina droger nu , speciellt john blund drogen .
men dom små pillerna gör mig inte lycklig .
men dom får mig att le utan förvarning .

RSS 2.0