DC jacket

jag är helt hopplös , jag lär mig aldrig och det är som en drog . klockan är framåt halv 5 på morgonen och jag är fortfarande vaken , stirrar på data skärmen som en idiot . klickat runt på massa klädhemsidor , några av mina favoriter såklart och REAN är i full gång fortfarande och jag sitter och dregglar men så plötsligt så kom jag på en världs ide , som en lampa bara tändes i huvet ... jag beställer en jacka , som jag viljat ha sen jag såg den men avbetalar varje månad , det funka ju med den andra jackan så varför skulle det inte funka nu ? saken är bara den att jackan är i 2XL . stort eller stort det är frågan . fast det spelar ingen roll om den är för stor , det är fri frakt och retur . jag har iallfall klickat på skickat men hörni , säg inte till någon för det ser inte bra ut när jag varje månad har miljoner nya kläder och skor . shoppoholic börjar jag bli , en liten känsla sådär , jag är hopplös . men jag blir så lycklig av färgglada kläder och skor i denna svarta värld . by the way jackan är märket DC i färgerna vit , lila och turkos och kostar BARA 1 919 kr , kom ihåg det ÄR REA på den .. plånboken får lida om man vill va fin i vinter .

.

" jag slutade vänta på att mina syskon skulle se mig , höra mig eller prata med mig för många år sedan . men jag slutade nog aldrig att längta efter dem . jag älskar dom verkligen "

- ur vingklippt ängel

RSS 2.0