leker katt och rått lek

hade helt glömt bort . jag trodde jag hade glömt . dig . varför har du fastnat i mitt huvud igen ? bla bla bla bla - samma sak som förr men ändå inte . du älskar mig .. jag älskar .. dig också , fortfarande . men det går inte , gick inte då och går inte nu . knas . det är bara elaka människor som går runt och tänker på andra , det är bara elaka människor som älskar någon annan när dom är i ett förhållande . han .. han är gift .. jag .. jag är i ett förhållande - sambo . allt känns så jävla fel . denna helg har jag inte tänkt på han - inte saknat han .. eller nu ljuger jag för mig själv . min mama har sagt det är fult och ljuga - att va ärlig är det bästa - hon sa inget om att va ärlig mot sig själv . jag saknar drogerna . den där kicken . när man knappt fattar någonting eller när man orkar dricka mer och mer , utan ett slut bara för man dragit massa linor . vet inte vart jag eller mina tankar ska ta vägen . han - han är någon som ingen ska veta om , han är min hemlighet och jag antar jag är hans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0