en ängel av alla demoner .

jag älskar dig , emelie !


jag vet ett vackrare ställe , dit flyr jag ofta .

sitter här , i mitt instängda rum som luktar mer rök än vanligt . har bosatt mig i fönstret med vinflaskan i handen och en cigarrett i andra . jag tittar upp mot himlen , det finns inget vackrare än himlen , den är så vacker .
instängdheten tar över mig idag , jag vill bara gömma mig under täcket och försvinna . jag vill ha egen lägenhet , men jag får ingen hjälp , för allt måste man klara själv i denna hemska , mörka , elaka , patetiska värld .


.

tomhet är bara en inbildning , det är det dom sa .
dom sa att såren på armarna komer bleka .
dom tilltalar mig som om jag vore ett barn , som om jag behöver hjälp med att leva .
men jag är inte som alla andra och aldrig jag komer kunna leva det livet jag alltid viljat leva .

.

jag har borderline .. borde jag va glad nu ? för att jag äntligen fick reda på det ? nej .. inte precis , känner mig bara ännu mer som ett stort missfoster .

RSS 2.0