djävulen säger stig in i min vackra mörka , äckliga håla .

allt har fallit igen , krash bom , exploderat . tystnad . inget behöver veta , ingen behöver se , mina drogade ögon . jag valde själv att fly till drogerna , rakbladen , spriten och medecinen . men det är ingen verklighet , det är en helt annan värld än verkligheten ni ser . jag har lagt på mig ett fake "må bra" fasad , den har funkat ganska bra hitills . läkaren har inte hört av sig , som han lovade . dom hade sommar stängt , fick gå till några andra , dom anklaga mig , jag fick ny tid , jag gick inte . jag står inte ut med folk som säger allt beror på mobbning eller något annat , vad vet dom om mig egentligen ? ingenting .

blixten har inte låtit mig sovit på så många dagar , han skakar om mig , inatt skakade hela jag , jag kände hjärtat bulta i miljoner slag . jag vågar inte be om mer hjälp , jag får inte hjälpen jag behöver , dom bryr sig inte egentligen , dom säger dom vill hjälpa men dom lämnar mig övergiven .

idag ska spriten och drogerna in i kroppen , igen . jag ska flyga iväg till min egna värld . men allt framför mig rasar bara samman .

emelie , min ängel , du är i mina tankar hela tiden . jag älskar dig så otroligt mycket mer än du någonsin kommer förstå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0