låt mig flyga iväg .

natten har vart .. kaos . det är allt jag kan säga men endå så otroligt härlig . jag linda in mig själv i mina tankar och jag flög iväg . men ruset försvann inom 2 sekunder , jag sökte efter mer och fick det snabbt . ännu en gång flög jag iväg , bort från denna värld till regnbågslandet . jag tog allt jag fick tag i och sömnen uteblev . jag älskar drogdimman mer än det som finns framför ögonen , på riktigt . jag har gjort ett val , jag valde drogerna . jag kommer bli straffad för det . men jag vill att blixten ska tystna och inte synnas eller röra vid mig med sina äckliga , långa fingrar . jag ryser av tanken . men han kommer så fort jag öppnar ögonen , när drogdimman är borta . blixten får mig att vilja ta mer och mer . drogerna kommer bli min död . det är jag helt säker på .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0