när jag hamnar i min egna värld , det är där jag mår som bäst .

tydligen så är blixten inte "riktig" därför dom tror inte jag ser han eller kan prata med han . dom behöver inte veta all fakta precis . jag vet dom inte hjälper endå . dom säger allt hamnar om gammal mobbning . in my ass . det handlar ingenting om det , jag har förträngt det , stått på mig , vart i slagsmål , vilket är så fortfarande om någon säger något otrevligt så smäller det .
mitt hjärta värker men endå inte , jag har ju inget hjärta kvar .. snart ingen hjärna heller för den delen . råttorna håller på att gnager sönder hjärnan nu , jag känner det . hjärtat har dom redan gnagt sönder för länge sen .

jag sov ute idag begrund av minn fylla och min kaotiska sätt att hantera vissa saker .
öl efter öl , cider efter cider , kramar efter kramar . jag har trevligt men svartsjukan svartnade mina ögon . det är löjligt , visst är det så men om man gillar någon vad ska man göra , han är så underbar , som en nallebjörn och sättet han ser på mig gör mig galen . jag vet ingenting längre .

jag är kaotiskt , jag jagar döden tätt i hälarna , förut var det döden som jagade mig men nu har vi bytt sida . det är bättre så . jag kommer lyckas , snart , jag vet . imorgon blir det fylla , fylla , fylla , fylla och åter fylla . vill va hög men har ingenting och jag är kaos . får köra på andra droger snart .

nej nu ska jag åka bort till min värld , där allt är perfekt , där ingenting är fel , allt är bara vackert och underbart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0