bland rengbågen och alla fluffiga moln

1 , 2 , 3 , 4 gröna piller sväljs ner med vodka . jag är inte längre närvarande . tankarna springer iväg . och jag vill fly , fly ifrån mig själv , fly ifrån världen , fly ifrån mina egna tankar och minnen . du kan sluta låtsas att du bryr dig om mig , jag vet det inte är så . jag vet jag borde gått när jag hade chansen men jag kan inte få dig ur mina tankar , du är där varje dag och natt . men det är förbjudet , förbjudet så förbjudet men jag frestas så och jag är rädd för mina egna känslor därför jag vet jag borde inget känna för dig . kaos , kaos , kaos , kaos , det är kaos i hjärnan , trafiken krockar och allt är huller om buller . andas , måste andas . paniken är nära och jag blundar hårt och slår händerna mot huvudet . jag vill dö nu men jag tänker vänta tills natten har kommit . jag vill leva bland regnbågen och alla fluffiga moln .

Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar dig. vi ska glittra tillsammans när vi ses. hoppas det blir snart <3

2010-06-05 @ 19:31:23
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0