.

sitter och dricker redbull och äter ballerina kladdkaka och ballerina singoalla . jag saknar dig emelie och önskar du va här med mig därför jag vet du gillar samma kakor som mig .  och bara för du är awsome och värmer mitt hjärta så mycket med dina ord och meningar , du sprider glitter runt omkring dig . jag älskar dig , du är min ängel och varje gång jag pratar med dig blir jag alltid lika glad . det är synd att du bor så långt bort . jag vill ju finnas där för dig , alltid . även om jag är några mil ifrån dig så är jag bara ett samtal bort ifrån dig . du är ljuset i mitt mörker , det ska du veta .

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, kakor :3 <3

Du är för snäll! <3 Du är ljuset i tunneln. Du är allt. Åh. Min stjärna <3

2010-06-01 @ 20:29:26
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0