i min blåa värld .

jag va full , jag dansa genom natten , jag trodde jag va en stjärna på himlen men jag är en fallande stjärna . jag lyser i mitt kaos och jag bryr mig inte om någon alls . rök , rök , rök , rök , jag hamna i min blåa värld , allt blev kaos och jag deckade hemma hos mitt ex . ingen bra ide säger blixten , nu får du problem . javisst jag får alltid problem så varför inte nu ? jag klarar det inte , jag orkar inte . han såg mina tårar falla , nej , nej , nej , nej . det här händer inte ! jag är över dig , jag är över dig .. jag är inte över dig . fan .

Kommentarer
Postat av: Emelie

<33 hoppas det ordnar sig, gumman :*

2010-06-18 @ 19:58:47
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0