fan .

jag berätta om blixten för första gången för läkare idag och derekt får jag till svar att det vore bäst att lägga in mig . jag är inte dum i huvet , det är äkta . blixten skrattar åt mig högt , vad hade jag trott egentligen ? att dom bara skulle ge mig medicin och låta mig va ?
blixten hånar mig . jag känner hans andedräkt mot min kind och han skriker "vad hade du förväntat dig ? du är galen , inse det . du hör hemma på physk" . jag sväljer och jag känner paniken , snälla , jag orkar inte mer . jag borde hoppat från bron , det hade vart bättre , mer lyckat .
blixten tog mina solglasögon , det är jag säker på . det är mitt stratt för jag berätta om honom till läkaren . dom va faktiskt nya och mina favoriter ditt as !

Kommentarer
Postat av: Emeliea

gumman då ): <3 du hör inte hemma på psyk, det gör du inte ): du hör hemma bland änglarna på jorden <3

2010-05-27 @ 17:15:36
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0