panik , rädsla , panik .

panik fylls i hela mig och mitt hjärta slår miljoner slag mer . jag håller för öronen och skriker inombords . blixten jagar mig och jag är rädd . jag slår knytnävarna mot huvudet , om och om igen men jag hör han fortfarande . jag är förföljd och jag sitter och skakar . klockan är snart 03;00 och jag biter mig hårt i läppen . jag är vaken när alla andra sover , jag går runt i cirklar därför jag har ingen ro . jag tar rakbladet mot min hud och trycker hårt och drar snabbt , nu rinner det blod ner från min arm . jag vill låsa upp dörren , ta mina nyklar och försvinna , långt , långt bort . jag behöver en flaska vodka och medicin . men inget av det har jag , så denna natt kommer bli jävligt lång .

Kommentarer
Postat av: Emelie

gumman då :c

<33 du är för bra för det här!

2010-05-24 @ 18:12:14
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0