.

kaos i hjärnan men jag verkar dölja det jävligt bra . jag har inte tagit medicinen på över en månad . jag är nojig att jag ska gå upp ännu mer i vikt av den . plus att jag sover bort dagarna för jag överdoserar den .
ska byta medicin till dags medicin istället eller morgon medicin kanske det heter . det är bättre så . då kan jag ta fler och bli lullig på köpet och förhopningsvis inte gå upp mer i vikt för det komer jag inte klara . jag är redan nära till ett samanbrott , jag väntar bara att det ska koma , vilken dag som helst .
nu sitter jag här och kedjeröker cigg efter cigg , det är mitt andra paket idag .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig <3

2011-02-26 @ 21:50:28
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0