tjockis . fetto . äcklig .

argh . jag vill bara skrika , slå sönder allt i min väg , riva , klösa , skära bort allt äckligt fett . mat , jag skulle ju inte äta , jag skulle ju börja om på nytt , bli fin .. vad fan hände ?
jag har säkert gått upp 30kg till bara.för.att . jag känner mig full , full av maten jag ätit idag . det här måste få ett stop , innan jag trasar sönder mig själv ännu mer . fan , jag kan inte spy , familjen är hema och jag känner paniken koma igen . fan , fan , fan , fan . jag trodde jag va bättre än såhär . men jag är , tjock , fetto , äcklig , så otroligt äcklig , det är sant som han sa i natt , jag är äcklig , det tycker jag också . imorgon måste jag klara det , jag måste klara det här . jag faller isär , jag orkar inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0